lördag 19 mars 2011

Fremantle - Lördag

Lördag eftermiddag åker vi till Fremantle som är en liten hamnstad utanför Perth.
Vi åkte med Metron dit vilket var enkelt och billigt.
Där åt vi lite gott och bara njöt av det fina vädret.
Fötterna doppades lite lätt vilket var behövligt.
Detta är lite som ett lilla Los Angeles med alla sina häftiga bilar som cruser runt på stan.
Vi såg även ett gammalt fängelse som är museum nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar