Vi åkte med Metron dit vilket var enkelt och billigt.
Där åt vi lite gott och bara njöt av det fina vädret.
Fötterna doppades lite lätt vilket var behövligt.
Detta är lite som ett lilla Los Angeles med alla sina häftiga bilar som cruser runt på stan.
Vi såg även ett gammalt fängelse som är museum nu.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar