Mitt höger knä la av redan i taxin och blir inte bättre direkt. Hoppas på en tid till sjukan så jag kan få rättat till det. Ledbandet som är av tror jag.
Även transfern gick bra.
Var på Burger King och åt frukosten. En dubbel Wobber al la Singapore. Den var väl så där.
Nästa plan går från Singapore till Perth. Runt 5 timmar resa.
Airbus A330-300 även denna med Singapore Airlines standard. Dvs. mycket bra. Sas har mycket att lära sig här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar