

På eftermiddagen gick vi upp till en gammal minnespark "State War Memorial Park" för alla som dött för Australien i olika krig. Parken ligger ovan för staden och där har men en riktigt fin utsikt över det mesta av centrum. Massa fina och sällsynta träd finns det planterat här.




Gott trötta gick vi tillbaka till hotellet för att hämta ut bagaget och åka ut till flygplatsen vi nio tiden på kvällen.
Hemresan blev nästan identisk med ditresan förutom att vi åkte med Boeing-777 istället för Airbus-A380: Lite mera folk var det men det var absolut in fullt på något sätt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar