Har packat allt men det känns som det något jag glömt.
Hittar inte mina sommarsandaler men jag tror nog vi slängde dom i höstas. Dom var vist ganska slitna. Får handla nya där. Tog med strand dojorna (Foppa) kan säkert behövas om det finns tid över för ett dopp.
Hämtas av hyrvärket 04.20 i morgon bitti.
Published with Blogger-droid v1.6.7
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar