tisdag 15 mars 2011

Resefeber

Känner att jag börjar få lite resefeber nu.
Har packat allt men det känns som det något jag glömt.
Hittar inte mina sommarsandaler men jag tror nog vi slängde dom i höstas. Dom var vist ganska slitna. Får handla nya där. Tog med strand dojorna (Foppa) kan säkert behövas om det finns tid över för ett dopp.
Hämtas av hyrvärket 04.20 i morgon bitti.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar