onsdag 16 mars 2011

Resan har startat - Onsdag

Sitter i taxin från hyrvärket på väg ner till Landvetter i Göteborg.
Har en lång resa fram för mig. Vi räknar med att landa i Perth, Australien i morgon kl. ca 15.00 lokal tid eller 08.00 svensk tid.
Först går det till London och vidare till Singapore.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar