Fredag morgon träffades vi strax innan kl 8 då vi inte visste om verktygen och växellådan var framme. Volvo teknikern ringde runt 8 och talade om att grejorna precis kommit fram och att dom kämpat hela dagen innan för att få det genom tullen. Australien är ett av dom tuffaste ställen att åka till när det gäller tullen pga rädslan för att få in smitta av sjukdomar.
Vi jobbade fram till 18 och jobbet flöt på riktigt bra. Trots 33 graders värme var det inga större problem med arbetet. Det gick väl åt ca 3 liter vatten, 6 st mini snickers og lite små kakor. Lunchen åt vi på ett litet lunch take away en liten bit bort från Skywest hangaren.
Vi åkte dit igen lördag morgon för att avsluta jobbet som har gått riktigt bra utan större störningar. Alla är hjälpsamma och vill gärna prata vilket jag håller på att bli bra med.




